• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Keramaian Member return Home

    Thursday, November 3, 2011
    Hype readers! Assalam pembuka Bicara

    Actually entry kali ni is the Delay Post, al-maklum lah, semalam kan *WordLess Wedenesday*, so terpaksa lah entry kali ini di-Delay ke Hari ni ( Alasan nak cover p1Max bulan lepas yang lewat bayar,Haxhax).

    So hari Ini, takde ape2 nak di Introduce sangat. Just want to tell U guys, yang member kiter orang baru je balik dari Bercuti Study Leave @ Meninggalkan Pelajaran, So, bagi yang keras dan bebal, pelajaran akan Tertinggal begitu sahaja. ("Ter" is Better than "Men"-Meninggalkan).Ter lebih elok bagi perkara yang tidak disengajakan, so, Konklusinya (ceh wah), pelajaran itu ditinggalkan tanpa Disengajakan.
    STOP! Apelah yang aku dok Mengarut ni! OK Fine~ Back to the storie-Morie kiter pada hari ini ya Anak-anak.
    Jadi Umpama tradisi (sejak bila kiter-orang mewarisi tradisi ni, Lantak lah) untuk meraikan Member-member yang baru balik dari bercuti. Reason why this happen is Senang, Sebab dorang balik ke rumah TANPA berbekal Ole-Ole, Buah tangan which kiter yang duduk kat rumah ni ternanti-nanti. Jadi Untuk meredakan Kehampaan yang membuak-buak ni, So we decided to have a Dinner @ PIZZA HUT!-Memandangkan bujet masih lagi bujet pelajar, so Pizza pun jadi lah, kalau nak Dine kat Hotel, alamat Makan garam lah for the subsequent days.

    So, punggung pun berganjak ke Pizza Hut kat SACC Mall, entah seksyen berapa, perginya Guna Taxi Pak, charge 6bucks dari Apartment Cendana Yang dicintai. (Perasan Apartment,aha).
    Tanpa buang masa, Setibanya rombongan ke Mall itu, lantas turun dan Menuju ke Pizza Hut dengan gaya berlari-lari anak (ala2 buat ihram haji gitu, maklum,sekarang ni kan musim Haji, so nak practice2 sikit untuk in the future,ryte? ). Sampai2 jer, datang Akak sorang ni dengan Bibir yang hitam ala2 Smokers yang tegar amik order which jadi bahan bulan kiter orang lepas tu (Bukan niat untuk mengumpat yer pembaca sekalian, Tapi terpesona dengan GayaNya,Aww).
    Lepas order je, Dengan Muka yang tak mesra, Akak BIBIR hitam tu pun datang dan Letak Pinggan BERLAPIS-LAPIS di atas Meja kiter orang. OH MY GOSH!!!..Langsung tak ber-etika!


    * How Could She served us like this? Dasar akak BIBIR HITAM* haha

    Dan Yang lebih SUCKZ lagi, terpaksa pulak bayar SERVICE CHARGE akak bibir hitam ni dengan harga yang EQUAL dengan belanja LUNCH seorang student! FRUST giler! Dari manager ke Staf2nyer MAHAL senyuman! houh!




    *RM5.29 kot nak kena bayar For that SUCKS service Charge*

    Ok fine! Bayar jer lah. Yang penting Makan! Then Order2 pun datang. Makan Time. Tak kesah lah dengan service2 yang lame, Lantak Korang lah nak sombong ke, PMS ke, Tension ke...


    * I think this is Royal Masala~kot*



    *Hawaian Tuna-Kot, Btw, dorang letak topping pun tak kemas @Pemalas!*


    *Table Arrangement Yang Agak Kusut-Sudu Garpu entah ape2*




    *Muka x Puas hati + Kelaparan*




    *Muka buat2 Cool sebab Depan Camera,GOSH*




    *Elegancy Harus Dijaga setiap masa, Tempat anda berada-HAHA*



    *Focus-Di alam Dunia Pemakanan*

    So that's it, Majlis Keramaian Kepulangan Member ke rumah.
    "The Member Return Home"
    Sampai sini jer lah, takyah Nak masuk Bab2 ABANG TEKSI yang Cekik darah bagai nak Mampus, 7Keturunan HARAM duit2 lebih yang kau MAKAN*-Amboih, dendam bunyi*
    Unless u datang and Mintak Maap! OK...
    Hahaha~~ Btw, Dinner yg So-So sahaja..but kecreriaan tetap Dihati..kekeke~
    Da~

    5 comments:

    1. Unknown said...:

      ntah ape2 je kau ni Tze....hahaha

    1. Feeran Middleton said...:

      WTF?????!!!! THAT ARE NOT SUPPOSE TO BE HAPPEN IN 10 MOMENT OF TRUTH!!!.. CAMANA LA DIEORG NI KERJA.. TERUKS PUNYA SERVIS.. KALAU BIERBIR TU HITAM TOLONG MERAHKAN.. XDA LIPSTICK 2 GUNA LA ASAMBOI TUK MERAHKAN BALIK BIBIR TU KALAU DAH MISKIN SANGAT.... KALAU KENA MISTERI COSTUMER... MUDAHAN BOS BESAR DATANG... KAMI PULAK IKUT PROCEDURE PUN TETIBA DAPAT KOSONG.. YANG KORANG BUAT TU APASAL TAK DAPAT KOSONG... DASAR MANUSIA!!

    1. Farryiedz Mustapha said...:

      Aha...Btw, pean , dorang x dpt kosong, dorang dapat -98! hahaha.. DaN YANG paling tak boleh blah, part susun pinggan berlapis-lapis! Sabow jer la....camner nak komplen erk?

    Post a Comment

    featured-content