• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • A- Level Medicine Diary : Ep 02

    Thursday, January 12, 2012

    Wake up early morning and then suddenly u Miss someone, the facial expression of ur beloved suddenly appear? How does it feels? A wonderful morning, is it?
    And for me, fall asleep in the bus, and realize it was a dream upon arrival at College.


    Another siri berbasi-basi di awal madah kata, Misinya mudah, Practice English, IELTS Sept mendatang.

    Jadi, apa kisah Diary si budak A-level Medicine hari ini?
    Kelas Alkenes (organic chemistry) hari ini start lebih awal dari biasa, dalam kadar suhu yang agak sejuk, ditambah rasa lagi dengan Air con yang meniup dinginnya sepoi-sepoi bahasa, Sungguh sesuai lah untuk kembali Bermimpi, Bermimpi biar sampai ke bintang, katanya si Elfira Loy.

    Dengan kadaran Mr Darfizzi memberi keterangan yang agak express, 45minutes kemudian, akhirnya aku rebah di medan perjuangan. semakin Khusyuk di atas buku, buku sedang ligat membaca. Walaupun mata terbeliak luas, minda melayang entah ke kayangan mana.

    Dan terima kasih kepada 2 member yang lewat masuk kelas, anda telah menyerikan hidupku, membuatkan aku tersedar dari igauan mimpi-mimpi di hening pagi.

    Itu dia kisah kelas di awal Pagi. Then we have IELTS speaking with those Juniors Private Jan Intake. Having fun bla~bla~ and just realize we are going to have the first Speaking trial right after the CNY break.
    Om My Knees, How could things get very sooner.
    and Im still not serious? do u think this is a Joke?
    well, Yes for me. Haha

    Then Lunch for today. Barisan Panjang berkilo-kilo meter panjangya. Umpama ada Mega Sale Padinni!. Ouch. Tension. And Im lucky ada lauk tinggal, sempat la catch a rise, Kangkong sambal dan Ayam rasa manis. entah. Dan caj untuk hari ini 40sen lebih mahal dari hari sebelumnya. How could the Mak cik did this to me. Think Positive.

    Dan The second Briefing untuk the Practical Issue report. The specifications what so ever. Do and Dont in those reports. it's a review report. Nanti Akan di poretkan lebih detail lagi.

    Dan Diet still continue.
    Sampai Ke temu.
    Kbye.

    0 comments:

    Post a Comment

    featured-content