• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • A- Level Medicine Diary : Ep 01.

    Wednesday, January 11, 2012

    What a nice New Year Eve when u are far away from ur beloved Family, dreaming of the roast chicken wing and the BBQ sauce? That's what I'm having for the eve. No family, It's just friend who always be friend, for ever.


    * Semangat Ber-Poze di LAB semakin hebat di Sem 2*
    *Petanda result makin Ok, InsyAllah*

    itulah Intro yang berbasi-basi bagi merealisasikan improvement dalam English tahun ini. IELTS menanti September ini.

    Semester 2 of A-level Medicine telah rasmi berlangsung hampir 2 minggu. Dalam sedar, ataupun tidak, *masih belum sedar lagi nampaknya*, Syllabus semakin Heavy bagai nak rak. Cukup lagi dengan Unit 3 Biology report yang bakal Diadili dan disaksikan oleh the EDEXCEL board, University of london dan membawa carry mark untuk Final preparation examination nanti, semakin nervous Sehingga Proposal penulisan dan Draft disease belum buat lagi. Belum sentuh atau lebih senang, masih Rilek dan bersahaja.


    Tambahan lagi dengan tekanan Result sem 1 yang begitu GEMPAK, segempak-gempak alam yang membuatkan tak tidur malam, tak lalu makan. Oleh sebab Pressure yang tinggi dan desakan kemaluan yang tidak ketahuan, Nasib si pengembara Sem 2 InsyAllah bakal diubah, Transformasi bak kata si nerd.


    Oleh yang demikian , *bujet essei formal*, life style telah diubah. Dari All day Hang out ke Full weekend hang Out.Dari Hang Out melagha ke Hang out for Study, *haha, Muntah darah Cik bedah sebelah baca statement HOT *. Lantas jadual pagi2 telah diubah. Dulunya bangun 6.30am, sekarang Bangun pukul 5am. WOW. Hasratnya senang, Touch Up dan Grooming semester ni will take a longer time, sebab tu la bangun Awal. At least bangun. ok.

    Dan berhasrat untuk Diet.
    Kbye.

    2 comments:

    1. Wada Harun said...:

      Goodluck & selamat ber'diet . heeee XD

    1. Farryiedz Mustapha said...:

      wahaha.. Thx wardah. Part Diet, InsyAllah x berjaya. wahaha

    Post a Comment

    featured-content